Nabór na stanowisko Kierownika Zakładu Usług Komunalnych w Dłutowie
Dłutów, dnia 22 kwietnia 2020 roku
RO.2111.1.2020
Wójt Gminy Dłutów
ogłasza nabór na stanowisko
Kierownika Zakładu Usług Komunalnych w Dłutowie
Miejsce pracy:
Zakład Usług Komunalnych
ul. Polna 2, 95-081 Dłutów
1. Określenie stanowiska urzędniczego:
Kierownik Zakładu Usług Komunalnych, pełny wymiar czasu pracy.
2. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na kierowniczym stanowisku związanym z gospodarką wodno - kanalizacyjną lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku kierownika Zakładu Usług Komunalnych,
- obywatelstwo polskie, obywatelstwo państw Unii Europejskiej lub obywatelstwo państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa umyślne lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz za naruszenie dyscypliny finansów publicznych skutkujące zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
- nieposzlakowana opinia
- prawo jazdy kat. B.
3. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- dobra znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o gospodarce komunalnej, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prawo zamówień publicznych i prawo ochrony środowiska,
- znajomość zasad planowania i realizacji inwestycji,
- posiadanie cech osobowości i umiejętności, takich jak: samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy i zarządzania zespołem ludzi, terminowość, kreatywność,
- dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona właściwym dokumentem.
4. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa zgodnego z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- podpisane oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za naruszenie dyscypliny finansów publicznych skutkujące zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
- oświadczenie o stanie zdrowia kandydata, umożliwiającym mu pracę na stanowisku kierownika Zakładu Usług Komunalnych,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach wg uznania kandydata,
- podpisane oświadczenie o warunkach przetwarzania danych osobowych, stanowiące załącznik do ogłoszenia o naborze,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Urząd Gminy Dłutów Pana/Pani danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem dla celów przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze i jego dokumentacji oraz, że został Pan/Pani poinformowana/-y, że niniejsza zgoda może zostać wycofana w każdym czasie poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody. Wycofanie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m.in.:
- kierowanie działalnością oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania Zakładu,
- wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do zatrudnionych
w Zakładzie pracowników, - działanie zgodnie z prawem, statutem, pełnomocnictwami i upoważnieniami udzielonymi przez Wójta, podejmowanie decyzji i ponoszenie za nie odpowiedzialności,
- prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej, zgodnie z przepisami prawa,
- gospodarowanie mieniem Gminy przekazanym do Zakładu,
- realizacja zadań gminy wynikających z zakresu gospodarki wodnej oraz gospodarki ściekami,
- utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej ujęć wody, sieci wodociągowej, oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacyjnej,
- opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rozbudowy, budowy nowych i modernizacji urządzeń wodnych i kanalizacyjnych,
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- opracowywanie corocznych informacji w zakresie korzystania ze środowiska,
- naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska,
- składanie comiesięcznych wniosków do PFRON w sprawie dofinansowania wynagrodzenia niepełnosprawnego pracownika,
- opracowywanie sprawozdań dotyczących gospodarki odpadami z oczyszczalni ścieków i stacji uzdatniania wody,
- opracowywanie harmonogramów badań wody i ścieków oraz składanie sprawozdań z wyników badań do właściwych instytucji,
- sporządzanie i podpisywanie umów z prywatnymi inwestorami dotyczących budowy sieci wodno-kanalizacyjnych w ramach udzielonych upoważnień,
- przygotowywanie dokumentów i pozwoleń do opracowywania operatów wodno-prawnych,
- uzgadnianie dokumentacji z zarządcami dróg dotyczącej usuwania awarii infrastruktury wodno-kanalizacyjnej,
- nadzór nad terminowym ściąganiem należności od odbiorców,
- ponadto do zadań stanowiska należy:
- dbałość o zachowanie tajemnicy służbowej i ochronę danych osobowych,
- przestrzeganie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej,
- realizacja zadań z kontroli zarządczej.
6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Umowa o pracę, pierwsza umowa zawierana na czas określony maksymalnie do 6 miesięcy, po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę,
- Praca w budynku Zakładu Usług Komunalnych w Dłutowie, administracyjno-biurowa, a także w terenie,
- Praca w pełnym wymiarze, cały etat,
- Praca wymaga współpracy z Urzędem Gminy w Dłutowie, a także innymi urzędami i instytucjami.
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.
8.Termin składania dokumentów:
do dnia 8 maja 2020 roku do godz. 15:30,
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
9. Miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25 - Sekretariat z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko Kierownika Zakładu Usług Komunalnych w Dłutowie" lub drogą elektroniczną na adres dlutow@dlutow.pl w formie skanów podpisanych dokumentów.
10. Urząd Gminy w Dłutowie odpowie na wybrane oferty.
11. Informacje dodatkowe o naborze:
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem miejsca rozmowy, daty i godziny. Rozmowa kwalifikacyjna może się odbyć poprzez internetowe połączenie wideo.
- Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.
- Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Dłutów przez okres 3-ch miesięcy.
- Jeżeli w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru istnieje konieczność ponownego obsadzenia tego samego stanowiska, możliwe jest zatrudnienie na tym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru.
- Dokumenty kandydatów nie zakwalifikowanych do dalszego etapu procesu naboru można odebrać w Sekretariacie Urzędu Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów ul. Pabianicka 25 w ciągu 30 dni od zakończenia procesu naboru, po tym czasie w terminie 7 dni nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Likwidacji dokumentów dokonuje się w siedzibie Urzędu Gminy Dłutów sporządzając protokół zniszczenia.
Wójt Gminy Dłutów
/-/Grażyna Maślanka-Olczyk
Wyniki naboru:
Nie została zgłoszona żadna kandydatura.