Biuletyn Informacji Publicznej

Menu główne

Zawartość podstrony

Wyszukiwarka dokumentów

11 sierpnia 2020 14:51 | wersja 2 | Ten dokument ma 2 załączniki 2

Nabór na stanowisko radcy prawnego w Urzędzie Gminy w Dłutowie

Dłutów, dnia 23 lipca 2020 roku

RO.2110.3.2020


Wójt Gminy Dłutów ogłasza nabór na stanowisko radcy prawnego w Urzędzie Gminy w Dłutowie


Miejsce pracy:

Urząd Gminy w Dłutowie

ul. Pabianicka 25, 95-081 Dłutów

1. Określenie stanowiska urzędniczego:

stanowisko radcy prawnego w Urzędzie Gminy w Dłutowie, w wymiarze ½ etatu.


2. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów:

1)wykształcenie wyższe o kierunku prawo,

2)posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu radcy prawnego - posiadanie wpisu na listę radców prawnych oraz złożenie ślubowania – zgodnie z ustawą o radcach prawnych,

3)co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego na stanowisku radcy prawnego (w oparciu o umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, bądź w ramach działalności gospodarczej),

4)znajomość obowiązujących przepisów prawa z zakresu samorządu terytorialnego m.in. ustawy o samorządzie gminnym,

5)wiedza z zakresu prawa finansów publicznych, prawa cywilnego, prawa administracyjnego, prawa pracy, prawa podatkowego, prawa zamówień publicznych,

6)znajomość zasad ochrony danych osobowych,

7)umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office (Word), systemu informacji prawnej typu Lex oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

8)dyspozycyjność (praca w Urzędzie oraz poza jego siedzibą przy załatwianiu spraw sądowych i administracyjnych),

9)posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa państw Unii Europejskiej lub obywatelstwa państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

10)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,

11)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

12)niekaralność za przestępstwa umyślne lub umyślne przestępstwa skarbowe

oraz za naruszenie dyscypliny finansów publicznych skutkujące zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,

13)nieposzlakowana opinia.


3. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

1)kompetencje: postawa etyczna, sumienność, komunikatywność, kultura osobista, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, umiejętne organizowanie własnej pracy, zarządzanie informacją, umiejętność współpracy, umiejętność wyciągania wniosków, kreatywność, chęć uczenia się, umiejętność wystąpień publicznych,

2)dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona właściwym dokumentem,

3)prawo jazdy kat. B.


4.Wymagane dokumenty:

1)list motywacyjny,

2)życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,

3)kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, w szczególności kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

4)kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (np. świadectwo pracy, zaświadczenie itp.), poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,

5)podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa zgodnego z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,

6)podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

7)podpisane oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za naruszenie dyscypliny finansów publicznych skutkujące zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,

8)podpisane oświadczenie o stanie zdrowia kandydata, umożliwiającym mu pracę na w/w stanowisku,

9)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach wg uznania kandydata,

10)podpisana informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych, stanowiąca załącznik do ogłoszenia o naborze,

11)podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Urząd Gminy Dłutów Pana/Pani danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem dla celów przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze i jego dokumentacji oraz, że został Pan/Pani poinformowana/-y, że niniejsza zgoda może zostać wycofana w każdym czasie poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody. Wycofanie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.


5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje świadczenie pomocy prawnej organom Gminy, Urzędowi Gminy oraz gminnym jednostkom organizacyjnym, tj. w szczególności:

1)udzielanie porad i konsultacji prawnych w zakresie działania w/w podmiotów,

2)sporządzanie opinii prawnych,

3)opracowywanie projektów aktów prawnych,

4)opiniowanie projektów aktów normatywnych wójta i rady gminy,

5)opiniowanie projektów umów i porozumień,

6)reprezentowanie Gminy i jej organów oraz Urzędu Gminy i gminnych jednostek organizacyjnych przed sądami i urzędami,

7)udział w sesjach Rady Gminy Dłutów.


6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1)Umowa o pracę, pierwsza umowa zawierana na czas określony maksymalnie do 6 miesięcy, po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę.

2)Praca w budynku Urzędu Gminy w Dłutowie, administracyjno-biurowa.

3)Praca w niepełnym wymiarze, 1/2 etatu.


7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.


8.Termin składania dokumentów:

do dnia 6 sierpnia 2020 roku do godz. 15:30.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


9. Miejsce składania dokumentów:

Urząd Gminy w Dłutowie, 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25 - Sekretariat z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko radcy prawnego w Urzędzie Gminy w Dłutowie" lub drogą elektroniczną na adres dlutow@dlutow.pl w formie skanów podpisanych dokumentów.


10. Urząd Gminy w Dłutowie odpowie na wybrane oferty.


11. Informacje dodatkowe o naborze:

1)Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze.

2)Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem miejsca rozmowy, daty i godziny. Rozmowa kwalifikacyjna może się odbyć poprzez internetowe połączenie wideo.

3)Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.

4)Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Dłutów przez okres 3-ch miesięcy.

5)Jeżeli w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru istnieje konieczność ponownego obsadzenia tego samego stanowiska, możliwe jest zatrudnienie na tym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru.

6)Dokumenty kandydatów nie zakwalifikowanych do dalszego etapu procesu naboru można odebrać w Sekretariacie Urzędu Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów ul. Pabianicka 25 w ciągu 30 dni od zakończenia procesu naboru, po tym czasie w terminie 7 dni nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Likwidacji dokumentów dokonuje się w siedzibie Urzędu Gminy Dłutów sporządzając protokół zniszczenia.

12. Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, które należy podpisać i dołączyć do dokumentów aplikacyjnych (zgodnie z załącznikiem nr 1).


Pliki do pobrania

Biuletyn Informacji Publicznej — Gmina Dłutów

Logowanie