Biuletyn Informacji Publicznej

Menu główne

Zawartość podstrony

Wyszukiwarka dokumentów

27 grudnia 2017 17:15 | wersja 1 | Ten dokument ma 0 załączników 0

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Kierownika Zakładu Usług Komunalnych w Dłutowie

RO.2110.03.2017

Dłutów, dnia 27 grudnia 2017 r.

Wójt Gminy Dłutów

ogłasza nabór na stanowisko

Kierownika Zakładu Usług Komunalnych w Dłutowie

Miejsce pracy:

Zakład Usług Komunalnych

ul. Główna 11, 95-081 Dłutów

1.Określenie stanowiska urzędniczego:

Kierownik Zakładu Usług Komunalnych, pełny wymiar czasu pracy.


2.Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów:

1)wykształcenie wyższe techniczne,

2)co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na kierowniczym stanowisku związanym z gospodarką wodno - kanalizacyjną lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku kierownika Zakładu Usług Komunalnych,

3)obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),

4)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,

5)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

6)niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

7)nieposzlakowana opinia,

8)prawo jazdy kat.B.


3.Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

1)dobra znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o gospodarce komunalnej, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prawo zamówień publicznych i prawo ochrony środowiska,

2)znajomość zasad planowania i realizacji inwestycji,

3)posiadanie cech osobowości i umiejętności, takich jak: samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy i zarządzania zespołem ludzi, terminowość, kreatywność,

4)dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona właściwym dokumentem.


4.Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;

2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;

3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);

4) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);

5) poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia dowodu osobistego, albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa zgodnego z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;

6) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;

7) podpisane oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym mu pracę na stanowisku kierownika Zakładu Usług Komunalnych;

9) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach wg uznania kandydata.

Przed zawarciem umowy na okres do 6 m-cy kandydat zobowiązany jest do dostarczenia: zaświadczenia lekarskiego (badanie lekarskie wstępne), oryginałów wymaganych dokumentów, uprzednio złożonych w kopiach, oraz aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji
o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902 ze zm.)”.


5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m.in.:

1)kierowanie działalnością oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania Zakładu,

2)wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do zatrudnionych
w Zakładzie pracowników,

3)działanie zgodnie z prawem, statutem jednostki, pełnomocnictwami i upoważnieniami udzielonymi przez Wójta, podejmowanie decyzji i ponoszenie za nie odpowiedzialności,

4)prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej, zgodnie z przepisami prawa,

5)gospodarowanie mieniem Gminy przekazanym do Zakładu,

6)realizacja zadań gminy wynikających z zakresu gospodarki wodnej oraz gospodarki ściekami,

7)utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej ujęć wody, sieci wodociągowej, oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacyjnej,

8)opracowanie kalkulacji cen wody i stawek za odprowadzane ścieki,

9)udział w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów rozbudowy, budowy nowych i modernizacji urządzeń wodnych i kanalizacyjnych,

10)prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,

11)opracowywanie corocznych informacji w zakresie korzystania ze środowiska,

12)naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska,

13)składanie comiesięcznych wniosków do PFRON w sprawie dofinansowania wynagrodzenia niepełnosprawnego pracownika,

14)opracowywanie sprawozdań dotyczących gospodarki odpadami z oczyszczalni ścieków i stacji uzdatniania wody,

15)opracowywanie harmonogramów badań wody i ścieków oraz składanie sprawozdań z wyników badań do właściwych instytucji,

16)sporządzanie i podpisywanie umów z prywatnymi inwestorami dotyczących budowy sieci wodno-kanalizacyjnych w ramach udzielonych upoważnień,

17)przygotowywanie dokumentów i pozwoleń do opracowywania operatów wodno-prawnych,

18)uzgadnianie dokumentacji z zarządcami dróg dotyczącej usuwania awarii infrastruktury wodno-kanalizacyjnej,

19)nadzór nad terminowym ściąganie należności od odbiorców,

20)ponadto do zadań stanowiska należy:

-dbałość o zachowanie tajemnicy służbowej i ochronę danych osobowych,

-przestrzeganie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej,

-realizacja zadań z kontroli zarządczej.


6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1)Podstawa zatrudnienia - umowa o pracę, pierwsza umowa zawierana na czas określony maksymalnie do 6 miesięcy, po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę.

2)Praca w budynku Zakładu Usług Komunalnych w Dłutowie ,

3)Praca w pełnym wymiarze, pełen etat, administracyjno-biurowa, a także w terenie,

4)Praca wymaga współpracy z Urzędem Gminy w Dłutowie, a także innymi urzędami i instytucjami.


7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

1)Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.

2)Z uwagi na fakt, iż w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób zakwalifikowanych do kolejnego etapu naboru - tj. rozmowy kwalifikacyjnej.


8. Termin składania dokumentów:

do dnia 15 stycznia 2018 roku do godz. 10:00

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


9. Miejsce składania dokumentów:

Urząd Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25 – Sekretariat z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko Kierownika Zakładu Usług Komunalnych w Dłutowie”.


10. Urząd Gminy odpowie na wybrane oferty.


11. Informacje dodatkowe o naborze:

1)Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze;

2)Wyłonieni kandydaci zostają zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru jakim jest rozmowa kwalifikacyjna;

3)Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem miejsca rozmowy, daty i godziny;

4)Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia
wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego
wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata;

5)Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na
tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Dłutów przez okres 3-ch miesięcy;

6)Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 –ch miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole przeprowadzonego naboru.

7)Dokumenty kandydatów nie zakwalifikowanych do dalszego etapu procesu naboru można odebrać w Sekretariacie Urzędu Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów ul. Pabianicka 25 w ciągu 30 dni od zakończenia procesu naboru, po tym czasie w terminie 7 dni nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Likwidacji dokumentów dokonuje się w Urzędu Gminy Dłutów sporządzając protokół zniszczenia.

8)Zgodnie z treścią art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informuję, że Urząd Gminy w Dłutowie jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie na stanowisku kierownika Zakładu Usług Komunalnych w Dłutowie. . Dane osobowe w zakresie określonym w art. 22¹ kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników



Wójt Gminy Dłutów

/-/ mgr inż. Grażyna Maślanka – Olczyk

Biuletyn Informacji Publicznej — Gmina Dłutów

Logowanie