Biuletyn Informacji Publicznej

Menu główne

Zawartość podstrony

Wyszukiwarka dokumentów

22 sierpnia 2017 10:48 | wersja 1 | Ten dokument ma 0 załączników 0

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor/inspektor do spraw architektury i inwestycji

RO.2110.1.2017

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE


1. Urząd Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor/inspektor do spraw architektury i inwestycji.

2. Podstawa prawna zatrudnienia, wymiar czasu pracy, warunki pracy:

Umowa o pracę na czas określony, a po zdaniu egzaminu ze służby przygotowawczej
z wynikiem pozytywnym - na czas nieokreślony, pełny wymiar czasu pracy.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1)prowadzenie spraw dotyczących inwestycji, większych remontów i modernizacji realizowanych przez Gminę.

2)przygotowywanie projektów umów dla wykonawców ,

3)stosowanie i przestrzeganie ustawy prawo zamówień publicznych ,

4)prowadzenie spraw związanych z opracowaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i planu zagospodarowania gminy,

5)przygotowywanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy,

6)prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłaty adiacenckiej w zakresie realizowanych zadań,

7)prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłaty planistycznej,

8)prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez Gminę,

9)przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń wynikających z zadań stanowiska pracy,

10)prowadzenie spraw związanych przeglądami i serwisami gwarancyjnymi w zakresie realizowanych zadań,

11)zakładanie i prowadzenie w okresie gwarancyjnym książek obiektów budowlanych, powstałych w wyniku inwestycji prowadzonych przez pracownika na tym stanowisku.

4. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

1)obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;

2)ukończony 18 rok życia,

3)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)nieposzlakowana opinia,

5)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

6)wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: budownictwo, architektura, urbanistyka, gospodarka przestrzenna, administracja, prawo);

5. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

1)umiejętność korzystania z przepisów prawa,

2)podstawowa znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego,

3)znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa zamówień publicznych,

4)podstawowa znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym,

5)umiejętność obsługi komputera,

6)zdolność analitycznego myślenia,

7)komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,

8)prawo jazdy kat. B.

6. Preferowane cechy osobowe kandydata:

1)umiejętność komunikacji z petentem,

2)samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej na danym stanowisku.

7. Wymagane dokumenty:

1)list motywacyjny;

2)życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;

3)kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);

4)kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);

5)kopia dowodu osobistego, albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa zgodnego z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;

6)oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz do korzystaniu z pełni praw publicznych;

7)oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8)oświadczenie o stanie zdrowia;

9)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach wg uznania kandydata.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902 )”.

8. Termin składania dokumentów: do dnia 8 września 2017 roku do godz. 10:00

9. Miejsce składania dokumentów:

Urząd Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25 – Sekretariat z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy na stanowisko ds. architektury i inwestycji.

10. Urząd Gminy odpowie na wybrane oferty.

11. Informacje dodatkowe o naborze:

1)Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze;

2)Wyłonieni kandydaci zostają zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru jakim jest rozmowa kwalifikacyjna;

3)Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem miejsca rozmowy, daty i godziny;

4)Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego
wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata;

5)Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Dłutów przez okres 3-ch miesięcy;

6)Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 –ch miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole przeprowadzonego naboru.

7)Dokumenty kandydatów nie zakwalifikowanych do dalszego etapu procesu naboru można odebrać w Sekretariacie Urzędu Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów ul. Pabianicka 25 w ciągu 30 dni od zakończenia procesu naboru, po tym czasie w terminie 7 dni nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Likwidacji dokumentów dokonuje się w Urzędu Gminy Dłutów sporządzając protokół zniszczenia.

8)Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Dłutów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%,

9)Z uwagi na fakt, iż w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób zakwalifikowanych do kolejnego etapu naboru - tj. rozmowy kwalifikacyjnej.

Dłutów, dnia 22 sierpnia 2017 r.

Wójt Gminy Dłutów

/-/ mgr inż. Grażyna Maślanka – Olczyk

Biuletyn Informacji Publicznej — Gmina Dłutów

Logowanie