Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor/inspektor do spraw ochrony środowiska, dróg i gospodarki komunalnej
Dłutów, dnia 24 stycznia 2018 r.
RO.2110.07.2017
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
1. Urząd Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor/inspektor do spraw ochrony środowiska, dróg i gospodarki komunalnej
2. Podstawa prawna zatrudnienia, wymiar czasu pracy, warunki pracy:
Umowa o pracę na czas określony, a po zdaniu egzaminu ze służby przygotowawczej
z wynikiem pozytywnym - na czas nieokreślony, pełny wymiar czasu pracy.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1)prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska ,
2)prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg,
3)prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi i ulicami gminnymi, min. remontów i modernizacji dróg gminnych, mostów, chodników, wydawanie pozwoleń na zajęcie pasa drogowego, uzgadnianie nowych zjazdów z dróg gminnych,
4)zapewnienie prawidłowego oświetlenia ulic na terenie Gminy (modernizacja, konserwacja i rozbudowa) oraz nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych z dostawcą energii elektrycznej,
5)prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem komunikacji zbiorowej,
6)prowadzenie spraw związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem koncesji geologicznych,
7)sprawy związane z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
8)prowadzenie spraw związanych z gospodarczym korzystaniem ze środowiska,
9)udostępnianie informacji o środowisku,
10)prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłaty adiacenckiej w zakresie realizowanych zadań,
11)prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez Gminę,
12)prowadzenie spraw związanych z zakupem oleju opałowego,
13)zakładanie i prowadzenie książek obiektów budowlanych dla obiektów tego wymagających w zakresie realizowanych zadań.
4. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1)obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
2)ukończony 18 rok życia,
3)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4)nieposzlakowana opinia,
5)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6)wykształcenie inspektor: wyższe z 3 letnim stażem, podinspektor: wyższe lub średnie z 3 letnim stażem- preferowane z zakresu branży drogowej lub ogólnobudowlanej, ochrony środowiska, administracji.
5. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1)umiejętność korzystania z przepisów prawa,
2)podstawowa znajomość przepisów z zakresu prawa ochrony środowiska, prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych, znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa zamówień publicznych;
3)podstawowa znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym;
4)umiejętność obsługi komputera;
5)zdolność analitycznego myślenia;
6)komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
7)prawo jazdy kat. B.
6. Preferowane cechy osobowe kandydata:
1)umiejętność komunikacji z petentem,
2)samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej na danym stanowisku.
7. Wymagane dokumenty:
1)list motywacyjny;
2)życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;
3)kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
4)kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5)kopia dowodu osobistego, albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa zgodnego z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
6)oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz do korzystaniu z pełni praw publicznych;
7)oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8)oświadczenie o stanie zdrowia;
9)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach wg uznania kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902 )”.
8. Termin składania dokumentów:
do dnia 5 lutego 2018 roku do godz. 10:00
9. Miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25 – Sekretariat z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy na stanowisko do spraw ochrony środowiska, dróg i gospodarki komunalnej
10. Urząd Gminy odpowie na wybrane oferty.
11. Informacje dodatkowe o naborze:
1)Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze;
2)Wyłonieni kandydaci zostają zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru jakim jest rozmowa kwalifikacyjna;
3)Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem miejsca rozmowy, daty i godziny;
4)Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia
wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego
wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata;
5)Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na
tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Dłutów przez okres 3-ch miesięcy;
6)Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 –ch miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole przeprowadzonego naboru.
7)Dokumenty kandydatów nie zakwalifikowanych do dalszego etapu procesu naboru można odebrać w Sekretariacie Urzędu Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów ul. Pabianicka 25 w ciągu 30 dni od zakończenia procesu naboru, po tym czasie w terminie 7 dni nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Likwidacji dokumentów dokonuje się w Urzędu Gminy Dłutów sporządzając protokół zniszczenia.
8)Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Dłutów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%,
9)Z uwagi na fakt, iż w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób zakwalifikowanych do kolejnego etapu naboru - tj. rozmowy kwalifikacyjnej.
10)Zgodnie z treścią art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informuję, że Urząd Gminy w Dłutowie jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie na stanowisku kierownika Zakładu Usług Komunalnych w Dłutowie. . Dane osobowe w zakresie określonym w art. 22¹ kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników.
Wójt Gminy Dłutów
/-/ mgr inż. Grażyna Maślanka – Olczyk