Biuletyn Informacji Publicznej

Menu główne

Zawartość podstrony

Wyszukiwarka dokumentów

27 grudnia 2017 14:28 | wersja 1 | Ten dokument ma 0 załączników 0

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor/inspektor do spraw ochrony środowiska, dróg i gospodarki komunalnej

RO.2110.4.2017

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE


1. Urząd Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor/inspektor do spraw ochrony środowiska, dróg i gospodarki komunalnej

2. Podstawa prawna zatrudnienia, wymiar czasu pracy, warunki pracy:

Umowa o pracę na czas określony, a po zdaniu egzaminu ze służby przygotowawczej
z wynikiem pozytywnym - na czas nieokreślony, pełny wymiar czasu pracy.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1)prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska ,

2)prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg,

3)prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi i ulicami gminnymi, min. remontów i modernizacji dróg gminnych, mostów, chodników, wydawanie pozwoleń na zajęcie pasa drogowego, uzgadnianie nowych zjazdów z dróg gminnych,

4)zapewnienie prawidłowego oświetlenia ulic na terenie Gminy (modernizacja, konserwacja i rozbudowa) oraz nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych z dostawcą energii elektrycznej,

5)prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem komunikacji zbiorowej,

6)prowadzenie spraw związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem koncesji geologicznych,

7)sprawy związane z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,

8)prowadzenie spraw związanych z gospodarczym korzystaniem ze środowiska,

9)udostępnianie informacji o środowisku,

10)prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłaty adiacenckiej w zakresie realizowanych zadań,

11)prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez Gminę,

12)prowadzenie spraw związanych z zakupem oleju opałowego,

13)zakładanie i prowadzenie książek obiektów budowlanych dla obiektów tego wymagających w zakresie realizowanych zadań.

4. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

1)obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;

2)ukończony 18 rok życia,

3)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)nieposzlakowana opinia,

5)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

6)wykształcenie wyższe - preferowane z zakresu branży drogowej lub ogólnobudowlanej, ochrony środowiska, administracji.


5. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

1)umiejętność korzystania z przepisów prawa,

2)podstawowa znajomość przepisów z zakresu prawa ochrony środowiska, prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych, znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa zamówień publicznych;

3)podstawowa znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym;

4)umiejętność obsługi komputera;

5)zdolność analitycznego myślenia;

6)komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;

7)prawo jazdy kat. B.

6. Preferowane cechy osobowe kandydata:

1)umiejętność komunikacji z petentem,

2)samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej na danym stanowisku.

7. Wymagane dokumenty:

1)list motywacyjny;

2)życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;

3)kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);

4)kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);

5)kopia dowodu osobistego, albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa zgodnego z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;

6)oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz do korzystaniu z pełni praw publicznych;

7)oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8)oświadczenie o stanie zdrowia;

9)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach wg uznania kandydata.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902 )”.

8. Termin składania dokumentów:

do dnia 15 stycznia 2018 roku do godz. 10:00

9. Miejsce składania dokumentów:

Urząd Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25 – Sekretariat z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy na stanowisko do spraw ochrony środowiska, dróg i gospodarki komunalnej

10. Urząd Gminy odpowie na wybrane oferty.

11. Informacje dodatkowe o naborze:

1)Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze;

2)Wyłonieni kandydaci zostają zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru jakim jest rozmowa kwalifikacyjna;

3)Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem miejsca rozmowy, daty i godziny;

4)Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia
wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego
wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata;

5)Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na
tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Dłutów przez okres 3-ch miesięcy;

6)Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 –ch miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole przeprowadzonego naboru.

7)Dokumenty kandydatów nie zakwalifikowanych do dalszego etapu procesu naboru można odebrać w Sekretariacie Urzędu Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów ul. Pabianicka 25 w ciągu 30 dni od zakończenia procesu naboru, po tym czasie w terminie 7 dni nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Likwidacji dokumentów dokonuje się w Urzędu Gminy Dłutów sporządzając protokół zniszczenia.

8)Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Dłutów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%,

9)Z uwagi na fakt, iż w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób zakwalifikowanych do kolejnego etapu naboru - tj. rozmowy kwalifikacyjnej.

10)Zgodnie z treścią art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informuję, że Urząd Gminy w Dłutowie jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie na stanowisku kierownika Zakładu Usług Komunalnych w Dłutowie. . Dane osobowe w zakresie określonym w art. 22¹ kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników.

Dłutów, dnia 27 grudnia 2017 r.

Wójt Gminy Dłutów

/-/ mgr inż. Grażyna Maślanka – Olczyk

Biuletyn Informacji Publicznej — Gmina Dłutów

Logowanie