Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor/inspektor do spraw rolnictwa i gospodarki gruntami
RO.2110.2.2017
Dłutów, dnia 20 września 2017 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
1.Urząd Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor/inspektor do spraw rolnictwa i gospodarki gruntami.
2.Podstawa prawna zatrudnienia, wymiar czasu pracy, warunki pracy:
1)Umowa o pracę na czas określony, a po zdaniu egzaminu ze służby przygotowawczej z wynikiem pozytywnym - na czas nieokreślony, pełny wymiar czasu pracy.3.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1)Przygotowywanie regulaminów gospodarowania zasobami mieszkaniowymi gminy oraz stawek czynszu za najem lokali mieszkalnych i gospodarczych,2)Prowadzenie gospodarki lokalami mieszkalnymi oraz spraw dotyczących zakupów materiałów, usług związanych z bieżącym utrzymaniem lokali i budynków oraz terenów gminnych do nich przyległych,
3)Regulowanie uprawnień do lokalu osób pozostałych w nim po śmierci najemcy,
4)Prowadzenie spraw dotyczących usunięcia osób zajmujących lokale komunalne bez tytułu prawnego ,
5)Prowadzenie spraw związanych z przeglądami, remontami obiektów gminnych oraz prowadzenie spraw w zakresie serwisów pogwarancyjnych urządzeń tego wymagających,
6)Prowadzenie ewidencji i książek wszystkich obiektów gminnych,
7)Organizowanie przetargów na dzierżawę oraz najem lokali gminnych oraz przygotowywanie projektów umów dzierżawy i najmu,
8)Realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami, w szczególności:
9)realizacja zadań w zakresie zarządzania gminnym zasobem nieruchomości,
10)realizacja zadań w zakresie dokonywania podziałów nieruchomości oraz scalania i podziału nieruchomości,
11)Prowadzenie i aktualizacja ewidencji mienia komunalnego Gminy,
12)Składanie wniosków o wpis do ksiąg wieczystych wraz z niezbędną dokumentacją,
13)Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości,
14)Prowadzenie spraw z zakresu wywłaszczania nieruchomości,
15)Wdrażanie i stosowanie cyfrowej mapy gminy w zakresie topografii, uzbrojenia i ewidencji gruntów,
16)Realizacja zadań z zakresu rolniczego wykorzystania gruntów,
17)Koordynacja prac związanych z gospodarką leśną, łowiecką i nasienną, prowadzenie spraw dotyczących rolnictwa i statystyki rolnej,
18)Podejmowanie działań w zakresie ochrony zwierząt,
19)Realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie usuwania zwłok zwierząt,
20)Współpraca z Gminną Spółką Wodną,
21)Prowadzenie spraw dotyczących stosunków wodnych na gruntach,
22)Prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczenia nieruchomości,
23)Zarząd wspólnotami gruntowymi,
24)Rozliczanie udzielonych z budżetu gminy dotacji w zakresie realizowanych zadań.
4.Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1)obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;2)ukończony 18 rok życia,
3)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4)nieposzlakowana opinia,
5)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6)wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie nieruchomościami, rolnictwo, geodezja).
5.Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1)umiejętność korzystania z przepisów prawa,2)znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami, zarządzania lokalami komunalnymi,
3)znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa zamówień publicznych;
4)znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym;
5)umiejętność obsługi komputera;
6)zdolność analitycznego myślenia;
7)komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
8)prawo jazdy kat. B.
6.Preferowane cechy osobowe kandydata:
1)umiejętność komunikacji z petentem,2)samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej na danym stanowisku.
7.Wymagane dokumenty:
1)list motywacyjny;2)życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;
3)kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
4)kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5)poświadczona za zgodność kopia dowodu osobistego, albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa zgodnego z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
6)podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
7)podpisane oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8)oświadczenie o stanie zdrowia;
9)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach wg uznania kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902 ze zm.)”.
8.Termin składania dokumentów: do dnia 6 października 2017 roku do godz. 10:00.
9.Miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25 – Sekretariat z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy na stanowisko ds. rolnictwa i gospodarki gruntami”.
10.Urząd Gminy odpowie na wybrane oferty.
11.Informacje dodatkowe o naborze:
1)Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze;2)Wyłonieni kandydaci zostają zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru jakim jest rozmowa kwalifikacyjna;
3)Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem miejsca rozmowy, daty i godziny;
4)Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie po przeprowadzonym naborze w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Dłutów przez okres 3-ch miesięcy;
5)Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole przeprowadzonego naboru.
6)Dokumenty kandydatów nie zakwalifikowanych do dalszego etapu procesu naboru można odebrać w Sekretariacie Urzędu Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów ul. Pabianicka 25 w ciągu 30 dni od zakończenia procesu naboru, po tym czasie w terminie 7 dni nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Likwidacji dokumentów dokonuje się w siedzibie Urzędu Gminy Dłutów sporządzając protokół zniszczenia.
7)Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Dłutów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%.
8)Z uwagi na fakt, iż w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób zakwalifikowanych do kolejnego etapu naboru - tj. rozmowy kwalifikacyjnej.
Wójt Gminy Dłutów
/-/ mgr inż. Grażyna Maślanka – Olczyk