OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
RO.2110.1.2015
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
1. Urząd Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. gospodarki mieszkaniowej, ochrony przyrody i zwierząt.
2. Podstawa prawna zatrudnienia, wymiar czasu pracy:
Umowa o pracę na czas określony, a po zdaniu egzaminu ze służby przygotowawczej
z wynikiem pozytywnym - na czas nieokreślony, pełny wymiar czasu pracy.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1.Przygotowywanie regulaminów gospodarowania zasobami mieszkaniowymi gminy oraz stawek czynszu za najem lokali mieszkalnych i gospodarczych;
2.Prowadzenie spraw dotyczących lokali mieszkalnych, gospodarczych i użytkowych nie przekazywanych w dzierżawę bądź najem;
3.Regulowanie uprawnień do lokalu osób pozostałych w nim po śmierci najemcy;
4.Usunięcia sprawcy samowolnie zajętego komunalnego lokalu przez prowadzenie egzekucji w świetle przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
5.Dokonywanie przeglądów obiektów komunalnych i ustalanie zakresu remontów wraz z ich harmonogramem;
6.Prowadzenie ewidencji i książek wszystkich obiektów gminnych;
7.Organizowanie przetargów na dzierżawę oraz najem lokali gminnych oraz przygotowywanie projektów umów dzierżawy i najmu;
8.Prowadzenie postępowania oraz przygotowywanie decyzji na usuwanie drzew i krzewów z terenu nieruchomości oraz ustalanie i pobieranie opłat z tego tytułu;
9.Realizacja zadań gminy wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt, a w szczególności:
a) prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących zezwoleń na prowadzenie hodowli lub utrzymywanie psów rasy uznawanej za agresywną,
b) współpraca z hotelem dla zwierząt w zakresie odłapywania i hotelowania bezdomnych zwierząt;
10. Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie usuwania zwłok zwierząt znajdujących się w pasie dróg publicznych;
11. Sporządzanie zeznań świadków z tytułu braku dokumentów potwierdzających zatrudnienie;
12. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań z zakresu ochrony zabytków, a w szczególności:
a) współdziałanie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie właściwego użytkowania zabytków oraz prowadzenie Gminnej Ewidencji Zabytków,
b) współdziałanie z zainteresowanymi instytucjami w zakresie opieki nad miejscami pamięci narodowej,
c) prowadzenie na terenie gminy ewidencji i dokumentacji miejsc pamięci narodowej: m.in. tablic i płyt pamiątkowych, pomników, obelisków, mogił, obiektów zabytkowych, sakralnych, kapliczek i figur oraz obiektów o znaczeniu historycznym;
13. Dozór nad stanem grobów i cmentarzy wojennych oraz miejsc pamięci narodowej;
14. Nadzór nad osobami wykonującymi nieodpłatną kontrolowaną pracy na cele społeczne oraz pracy społecznie użytecznej orzeczonej wyrokiem sądu.
15. Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń wynikających z zadań stanowiska pracy.
4. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1)obywatelstwo polskie,
2)ukończony 18 rok życia,
3)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4)nieposzlakowana opinia,
5)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6) wykształcenie wyższe,
7)biegła umiejętność posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz znajomość pakietu biurowego Office.
5. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1)umiejętność korzystania z przepisów prawa,
2)znajomość problematyki administrowania, gospodarowania i zarządzania gminnym zasobem lokalowym oraz nieruchomościami budynkowymi w gminie,
3)znajomość problematyki ochrony przyrody w gminie,
4)znajomość problematyki ochrony zwierząt w gminie,
5)znajomość przepisów: ustawy o ochronie przyrody, ustawy o ochronie zwierząt, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, kodeksu postępowania administracyjnego oraz prawa zamówień publicznych.
6. Preferowane cechy osobowe kandydata:
1)umiejętność komunikacji z petentem,
2)samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej na danym stanowisku.
7. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys,
3) kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i staż pracy,
4)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych ,
5) oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6)zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku
7) podpisana klauzula o treści „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014, poz. 1182)”.
8. Termin składania dokumentów:
1)do dnia 12 listopada 2015 roku do godz. 15:00
9. Miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25 – Sekretariat z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy na stanowisko podinspektora ds. gospodarki mieszkaniowej, utrzymania czystości, ochrony przyrody i zwierząt”.
10. Urząd Gminy odpowie na wybrane oferty.
11. Informacje dodatkowe o naborze:
1)Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze;
2)Wyłonieni kandydaci zostają zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru jakim jest rozmowa kwalifikacyjna;
3)Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem miejsca rozmowy, daty i godziny;
4)Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia
wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego
wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata;
5)Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na
tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Dłutów przez okres 3-ch miesięcy;
6)Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3–ch miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole przeprowadzonego naboru.
7)Dokumenty kandydatów nie zakwalifikowanych do dalszego etapu procesu naboru można odebrać w Sekretariacie Urzędu Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów ul. Pabianicka 25 w ciągu 30 dni od zakończenia procesu naboru, po tym czasie w terminie 7 dni nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Likwidacji dokumentów dokonuje się w Urzędu Gminy Dłutów sporządzając protokół zniszczenia.
Dłutów, dnia 30 października 2015 r.
Wójt Gminy Dłutów
/-/ mgr inż. Grażyna Maślanka – Olczyk