Ogłoszenie o naborze na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika na stanowisku ds. Unii Europejskiej i promocji w wymiarze 0,75 etatu
OGŁOSZENIE
Urząd Gminy w Dłutowie zatrudni osobę na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika na stanowisku ds. Unii Europejskiej i promocji w wymiarze 0,75 etatu.
Zakres czynności na w/w stanowisku pracy obejmuje w szczególności:
1)przygotowanie i składanie wniosków o dofinansowanie projektów współfinansowanych funduszami unijnymi,
2)wykonywanie czynności wymaganych przepisami dotyczących realizowanych projektów,
3)występowanie z wnioskiem o płatność realizowanych projektów,
4)prowadzenie sprawozdawczości z realizacji projektów,
5)prowadzenie weryfikacji formalnej dokumentów składanych przez beneficjentów,
6)współpraca z referatami i poszczególnymi stanowiskami i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie obsługi projektów współfinansowanych z środków unijnych,
7)pozyskiwanie środków ze Starostwa Powiatowego, Urzędu Marszałkowskiego i innych źródeł na realizację zadań gminy i na inwestycje,
8)zbieranie, gromadzenie oraz udostępnianie bieżących informacji dot. funduszy i programów wspólnotowych,
9)prowadzenie działań związanych z promocją Gminy, UE,
10)bieżące prowadzenie, uzupełnianie i aktualizowanie strony internetowej Urzędu Gminy,
11) organizacja uroczystości gminnych ,
12)wprowadzanie informacji do BIP,
13)prowadzenie spraw związanych z organizowaniem imprez masowych,
14)prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem zbiórek publicznych.
15)prowadzenie spraw związanych z publikacją pisma –gazetki promocyjno-informacyjnej (zbieranie i opracowywanie materiałów, druk i kolportaż, pozyskiwanie środków finansowych)
16)dokumentowanie wydarzeń gminnych
17) pełnienie zadań koordynatora Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych, w szczególności:
a)koordynacja działań Komorek i jednostek organizacyjnych Gminy, zaangażowanych we wdrażanie Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych w celu poprawnego i efektywnego działania jednostki w strukturach Stowarzyszenia Łódzkiego Obszaru Metropolitarnego,
b)współpraca z innymi koordynatorami ZIT, z Biurem Stowarzyszenia i zaangażowanie w organizację spotkań, prace nad listami, zakresami i realizacją projektów, ewaluacją i monitoringiem strategii ZIT, przygotowywanie sprawozdań, zestawień, raportów, koordynacja projektów kwalifikujących się do wsparcia w ramach ZIT, realizacja innych zadań wynikających z zawartych umów, a w szczególności porozumienia w sprawie powierzenia zadań Instytucji Pośredniczącej w ramach ZIT RPO Woj. Łódzkiego na lata 2014-2020 przez Zarząd Województwa Łódzkiego – Stowarzyszeniu Łódzki Obszar Metropolitarny,
c)udział w spotkaniach Gminnych koordynatorów ZIT, podejmowanie inicjatyw, działań promocyjnych oraz działań upowszechniających cele zastosowania ZIT.
___________________________________________________________________________________________
Wymagania niezbędne na w/stanowisku pracy
1)obywatelstwo polskie,
2)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3)nieposzlakowana opinia,
4)wykształcenie minimum średnie,
5)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6)preferowane doświadczenie w aplikowaniu i rozliczaniu projektów unijnych oraz doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub rządowej .
Wymagane dokumenty: cv, list motywacyjny, oświadczenie, że osoba posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych oraz nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o stanie zdrowia.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Urząd Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25 – Sekretariat z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy na zastępstwo –na stanowisku ds. Unii Europejskiej i promocji”
Termin: do 27 września 2018 r. godz.12.00
Wójt Gminy Dłutów
mgr inż. Grażyna Maślanka - Olczyk