Biuletyn Informacji Publicznej

Menu główne

Zawartość podstrony

Wyszukiwarka dokumentów

17 lipca 2015 16:02 | wersja 1 | Ten dokument ma 46 załączników 46

Ogłoszenie

Dłutów: Przebudowa ulic: Wysokiej, Krzywej i Armii Krajowej w Dłutowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dłutów, ul. Pabianicka 25, 95-081 Dłutów, woj. łódzkie, tel. 44 6340521, faks 44 6340521.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic: Wysokiej, Krzywej i Armii Krajowej w Dłutowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulic: Wysokiej,Krzywej i Armii Krajowej w Dłutowie zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz pozwoleniami na budowę. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) Przebudowę ulicy Armii Krajowej o długości 143.65 mb. I szerokości 5.0 m o nawierzchni z betonu asfaltowego w krawężnikach (warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4cm,podbudowa z tłucznia gr. 20cm. z opaskami przykrawężnikowymi i chodnikami, -zjazdy gospodarcze z wibroprasowanej kostki betonowej, -odwodnienie ulicy ściekiem z elementów odwodnienia liniowego oraz poprzez wpust deszczowy, -wymiana rur rowu krytego w rejonie skrzyżowania z ulicą Wysoką, -odmulenie fragmentu rowu przy ulicy Wysokiej, - wykonanie rowu odpływowego, -usunięcie kolizji z istniejącą siecią telekomunikacyjną, - przebudowa linii kablowej niskiego napięcia, - wykonanie oznakowania pionowego. - uzyskanie decyzji na użytkowanie przebudowy ulicy Armii Krajowej. 2) Przebudowę ulicy Krzywej o długości 163 mb polegającą na: - wykonaniu na istniejącej nawierzchni asfaltowej dywanika z asfaltobetonu wraz z poszerzeniem jezdni do 5 m, - utwardzenie poboczy destruktem. 3) Przebudowę ulicy Wysokiej o długości 612 mb polegającą na: - wykonaniu odcinków w technologii potrójnego powierzchniowego utrwalenia grysami i emulsją asfaltową na istniejącej nawierzchni asfaltowej, oraz odcinkow z asfaltobetonu na podbudowie z tłucznia i asfaltobetonu na podbudowie z chudego betonu, - wyprofilowaniu i utwardzeniu poboczy destruktem, -renowacji rowow przydrożnych,przebudowie włączenia w ulicę Główną (droga powiatowa), - rozbiórce istniejącego obiektu mostowego, - przebudowie istniejącego obiektu mostowego. 3. Szczegółowy zakres robót, stanowiących przedmiot umowy, określają: - projekt budowlany Przebudowa drogi gminnej ulicy Armii Krajowej i remont drogi gminnej ulicy Wysokiej, wykonanie rowu, odwodnienie w zakresie przyłącza kanalizacji deszczowej i odwodnienia liniowego wraz z odmuleniem rowu i wymiany rur rowu krytego w rejonie skrzyżowania, przebudowa sieci telekomunikacyjnej, przebudowa sieci elektroenergetycznej, przebudowa i budowa zjazdów, - projekt budowlano-wykonawczy Przebudowa ulicy Wysokiej i Krzywej w Dłutowie, - projekt budowlano-wykonawczy Przebudowa obiektu mostowego w ciągu ulicy Wysokiej na rzece Jesionce w miejscowości Dłutów, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Przebudowa ulicy Armii Krajowej, remont ulicy Wysokiej,budowa i przebudowa zjazdów, odwodnienie w zakresie przyłącza kanalizacji deszczowej i odwodnienia liniowego wraz z odmuleniem rowu i wymiany rur rowu krytego w rejonie skrzyżowania, - szczegółowe specyfikacje techniczne - Przebudowa ulicy Wysokiej i Krzywej oraz przebudowa obiektu mostowego na rzece Jesionce w m. Dłutów, szczegółowe specyfikacje techniczne - Przebudowa ulicy Wysokiej i Krzywej w m. Dłutów oraz przebudowa obiektu mostowego w ciągu ul. Wysokiej na rzece Jesionce. - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Przebudowa linii kablowej niskiego napięcia związana z przebudową ulicy Armii Krajowej w Dłutowie. - specyfikacja techniczna - Przebudowa ulicy Armii Krajowej w Dłutowie. Usunięcie kolizji teletechnicznych. - kosztorysy i przedmiary robót ; - projekt stałej organizacji ruchu. 4. Ponadto zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. niżej wymienione czynności i roboty: - wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących i zabezpieczających, koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia a wynikających z umownego zakresu zamówienia, - pełną obsługę geodezyjną, która obejmuje m.in. tyczenie i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą oraz dokumentację powykonawczą budowy, - przygotowanie placu i zaplecza budowy wraz z wykonaniem koniecznych mediów instalacycjnych, wykonanie dojazdów do placu budowy i jego zaplecza, - zabezpieczenie dojazdu do posesji na czas realizacji robót, - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia na czas budowy, - ubezpieczenie budowy, robót i mienia na placu budowy, - poniesienie odszkodowań za wyrządzone szkody, - sporządzenie dokumentacji organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami na czas prowadzenia robót i oznakowanie terenu budowy, - odtworzenie punktów poligonowych, w przypadku ich uszkodzenia w trakcie prac. 5. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarze robót występują nazwy firmowe urządzeń, materiałów lub nazwy producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń, materiałów i rozwiązań równoważnych do opisanych (o parametrach nie gorszych niż wskazane) - art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6. CPV- 45 233140-2, 45 232130-2, 45233290-8, 45320000.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.21.30-2, 45.23.32.90-8, 45.32.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)..

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie - tj. wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna wykonanie remontu lub przebudowy lub budowy drogi o nawierzchni asfaltowej lub w technologii powierzchniowego utrwalenia o długości nie mniejszej niż 1,0 km i wartości nie mniejszej niż 800 000 zł. brutto każda. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, wskazanych w pkt. 6 niniejszej SIWZ, wg formuły spełnia- nie spełnia.

III.3.3) Potencjał techniczny

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w szczególności posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 800.000 zł. ( słownie: osiemset tysięcy zł). Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, wskazanych w pkt. 6 niniejszej SIWZ, wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy(ów) - o ile dotyczy (zgodnie z pkt 10 ust. 1 ppkt 1 lit. d) SIWZ). 3) Oświadczenie o podwykonawcach - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku braku oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy. 4) Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 90

2. termin gwarancji przedmiotu zamówienia - 10




IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) w szczególnie uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia, b) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zdarzenie stanowiące podstawę zmian wynikły w trakcie realizacji zamówienia. d) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, wtedy wartość robót wyłączonych zostanie ustalona w oparciu o stosowne pozycje kosztorysu ofertowego ( w takim wypadku nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego i ustalenie jego nowej wartości).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dlutow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dłutów, ul. Pabianicka 25, 95-081 Dłutów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego: Dłutów, ul. Pabianicka 25.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pliki do pobrania

Biuletyn Informacji Publicznej — Gmina Dłutów

Logowanie