- Szczegóły
- Sylwia Witkowska
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1495
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1376
W dniu 15 października 2018 roku w sali OSP w Dłutowie odbyła się ważna i bardzo miła uroczystość wręczenia odznaczeń „Za długoletnie pożycie małżeńskie” parom z terenu naszej gminy, które w bieżącym roku obchodziły 50- tą rocznicę zawarcia związku małżeńskiego.
Odznaczenia przyznane przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej wręczyła Pani Wójt Grażyna Maślanka-Olczyk.
Szanowni Jubilaci to Państwo:
1. Stanisław i Zofia BANAŚ
2. Jerzy i Stanisława JAROŃCZYK
3. Bogdan i Teresa KUDRA
4. Stanisław i Jadwiga MAŚLANKA
5. Tadeusz i Róża MIĄZEK
6. Józef i Wanda PACZEŚ
7. Mirosław i Marianna PEĆ
8. Eugeniusz i Jadwiga PRUS
9. Henryk i Józefa RADUCCY
10. Bronisław i Wiesława WACHOŃ
11. Włodzimierz i Zofia ZYCH
Na uroczystość przybyło 6 z 11 zaproszonych par.
Drogim Jubilatom składamy najserdeczniejsze życzenia:
Niech nadchodzące dni, miesiące, lata będą dla Państwa pełne optymizmu i radości. Niech upływają Wam w spokoju, w otoczeniu kochającej rodziny, dzieci i wnuków. Niech zdrowie zawsze Wam dopisuje i dodaje siły do dalszego trwania we wspólnej miłości, przyjaźni i zaufaniu.
1. Stanisław i Zofia BANAŚ
2. Jerzy i Stanisława JAROŃCZYK
3. Bogdan i Teresa KUDRA
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1303
Urząd Gminy w Dłutowie zatrudni osobę na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika na stanowisku ds. rolnictwa i gospodarki gruntami w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zakres czynności na w/w stanowisku pracy obejmuje w szczególności:
1)Przygotowywanie regulaminów gospodarowania zasobami mieszkaniowymi gminy oraz stawek czynszu za najem lokali mieszkalnych i gospodarczych,
2)Prowadzenie gospodarki lokalami mieszkalnymi oraz spraw dotyczących zakupów materiałów, usług związanych z bieżącym utrzymaniem lokali i budynków oraz terenów gminnych do nich przyległych,
3)Regulowanie uprawnień do lokalu osób pozostałych w nim po śmierci najemcy,
4)Prowadzenie spraw dotyczących usunięcia osób zajmujących lokale komunalne bez tytułu prawnego ,
5)Prowadzenie spraw związanych z przeglądami, remontami obiektów gminnych oraz prowadzenie spraw w zakresie serwisów pogwarancyjnych urządzeń tego wymagających,
6)Prowadzenie ewidencji i książek wszystkich obiektów gminnych,
7)Organizowanie przetargów na dzierżawę oraz najem lokali gminnych oraz przygotowywanie projektów umów dzierżawy i najmu,
8)Realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami,
9)realizacja zadań w zakresie zarządzania gminnym zasobem nieruchomości,
10)realizacja zadań w zakresie dokonywania podziałów nieruchomości oraz scalania i podziału nieruchomości,
11)Prowadzenie i aktualizacja ewidencji mienia komunalnego Gminy,
12)Składanie wniosków o wpis do ksiąg wieczystych wraz z niezbędną dokumentacją,
13)Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości,
14)Prowadzenie spraw z zakresu wywłaszczania nieruchomości,
15)Wdrażanie i stosowanie cyfrowej mapy gminy w zakresie topografii, uzbrojenia i ewidencji gruntów,
16)Realizacja zadań z zakresu rolniczego wykorzystania gruntów,
17)Koordynacja prac związanych z gospodarką leśną, łowiecką i nasienną, prowadzenie spraw dotyczących rolnictwa i statystyki rolnej,
18)Podejmowanie działań w zakresie ochrony zwierząt,
19)Realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie usuwania zwłok zwierząt,
20)Współpraca z Gminną Spółką Wodną,
21)Prowadzenie spraw dotyczących stosunków wodnych na gruntach,
22)Prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczenia nieruchomości,
23)Zarząd wspólnotami gruntowymi,
24)Rozliczanie udzielonych z budżetu gminy dotacji w zakresie realizowanych zadań.
4.Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1)obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
2)ukończony 18 rok życia,
3)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4)nieposzlakowana opinia,
5)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6)wykształcenie średnie/wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie nieruchomościami, rolnictwo, geodezja).
5.Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1)umiejętność korzystania z przepisów prawa,
2)znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami, zarządzania lokalami komunalnymi,
3)znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa zamówień publicznych;
4)znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym;
5)umiejętność obsługi komputera;
6)zdolność analitycznego myślenia;
7)komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
8)prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty: cv, list motywacyjny, oświadczenie, że osoba posiadapełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych oraz nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o stanie zdrowia.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Urząd Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25 – Sekretariat z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy na zastępstwo –na stanowisku rolnictwo i gospodarka gruntami”
Termin: do 31 października 2018 r. godz.10.00
Wójt Gminy Dłutów
mgr inż. Grażyna Maślanka - Olczyk