Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor/inspektor do spraw rolnictwa i gospodarki gruntami

Kategoria: Aktualności
Opublikowano Karolina Reliszka

 

Urząd Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor/inspektor do spraw rolnictwa i gospodarki gruntami.

Podstawa prawna zatrudnienia, wymiar czasu pracy, warunki pracy:

1)Umowa o pracę na czas określony, a po zdaniu egzaminu ze służby przygotowawczej z wynikiem pozytywnym - na czas nieokreślony, pełny wymiar czasu pracy.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1)Przygotowywanie regulaminów gospodarowania zasobami mieszkaniowymi gminy oraz stawek czynszu za najem lokali mieszkalnych i gospodarczych,

2)Prowadzenie gospodarki lokalami mieszkalnymi oraz spraw dotyczących zakupów materiałów, usług związanych z bieżącym utrzymaniem lokali i budynków oraz terenów gminnych do nich przyległych,

3)Regulowanie uprawnień do lokalu osób pozostałych w nim po śmierci najemcy,

4)Prowadzenie spraw dotyczących usunięcia osób zajmujących lokale komunalne bez tytułu prawnego ,

5)Prowadzenie spraw związanych z przeglądami, remontami obiektów gminnych oraz prowadzenie spraw w zakresie serwisów pogwarancyjnych urządzeń tego wymagających,

6)Prowadzenie ewidencji i książek wszystkich obiektów gminnych,

7)Organizowanie przetargów na dzierżawę oraz najem lokali gminnych oraz przygotowywanie projektów umów dzierżawy i najmu,

8)Realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami, w szczególności:

9)realizacja zadań w zakresie zarządzania gminnym zasobem nieruchomości,

10)realizacja zadań w zakresie dokonywania podziałów nieruchomości oraz scalania i podziału nieruchomości,

11)Prowadzenie i aktualizacja ewidencji mienia komunalnego Gminy,

12)Składanie wniosków o wpis do ksiąg wieczystych wraz z niezbędną dokumentacją,

13)Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości,

14)Prowadzenie spraw z zakresu wywłaszczania nieruchomości,

15)Wdrażanie i stosowanie cyfrowej mapy gminy w zakresie topografii, uzbrojenia i ewidencji gruntów,

16)Realizacja zadań z zakresu rolniczego wykorzystania gruntów,

17)Koordynacja prac związanych z gospodarką leśną, łowiecką i nasienną, prowadzenie spraw dotyczących rolnictwa i statystyki rolnej,

18)Podejmowanie działań w zakresie ochrony zwierząt,

19)Realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie usuwania zwłok zwierząt,

20)Współpraca z Gminną Spółką Wodną,

21)Prowadzenie spraw dotyczących stosunków wodnych na gruntach,

22)Prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczenia nieruchomości,

23)Zarząd wspólnotami gruntowymi,

24)Rozliczanie udzielonych z budżetu gminy dotacji w zakresie realizowanych zadań.

Oferty można składać do dnia 6 października 2017 roku do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25 – Sekretariat z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy na stanowisko ds. rolnictwa i gospodarki gruntami”.

Pełna treść ogłoszenia dostępna jest tutaj.

2012.
Free Joomla Templates by Joomla 2.5 Template Maker