Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor/inspektor do spraw rolnictwa i gospodarki gruntami
Urząd Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor/inspektor do spraw rolnictwa i gospodarki gruntami.
Podstawa prawna zatrudnienia, wymiar czasu pracy, warunki pracy:
1)Umowa o pracę na czas określony, a po zdaniu egzaminu ze służby przygotowawczej z wynikiem pozytywnym - na czas nieokreślony, pełny wymiar czasu pracy.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1)Przygotowywanie regulaminów gospodarowania zasobami mieszkaniowymi gminy oraz stawek czynszu za najem lokali mieszkalnych i gospodarczych,
2)Prowadzenie gospodarki lokalami mieszkalnymi oraz spraw dotyczących zakupów materiałów, usług związanych z bieżącym utrzymaniem lokali i budynków oraz terenów gminnych do nich przyległych,
3)Regulowanie uprawnień do lokalu osób pozostałych w nim po śmierci najemcy,
4)Prowadzenie spraw dotyczących usunięcia osób zajmujących lokale komunalne bez tytułu prawnego ,
5)Prowadzenie spraw związanych z przeglądami, remontami obiektów gminnych oraz prowadzenie spraw w zakresie serwisów pogwarancyjnych urządzeń tego wymagających,
6)Prowadzenie ewidencji i książek wszystkich obiektów gminnych,
7)Organizowanie przetargów na dzierżawę oraz najem lokali gminnych oraz przygotowywanie projektów umów dzierżawy i najmu,
8)Realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami, w szczególności:
9)realizacja zadań w zakresie zarządzania gminnym zasobem nieruchomości,
10)realizacja zadań w zakresie dokonywania podziałów nieruchomości oraz scalania i podziału nieruchomości,
11)Prowadzenie i aktualizacja ewidencji mienia komunalnego Gminy,
12)Składanie wniosków o wpis do ksiąg wieczystych wraz z niezbędną dokumentacją,
13)Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości,
14)Prowadzenie spraw z zakresu wywłaszczania nieruchomości,
15)Wdrażanie i stosowanie cyfrowej mapy gminy w zakresie topografii, uzbrojenia i ewidencji gruntów,
16)Realizacja zadań z zakresu rolniczego wykorzystania gruntów,
17)Koordynacja prac związanych z gospodarką leśną, łowiecką i nasienną, prowadzenie spraw dotyczących rolnictwa i statystyki rolnej,
18)Podejmowanie działań w zakresie ochrony zwierząt,
19)Realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie usuwania zwłok zwierząt,
20)Współpraca z Gminną Spółką Wodną,
21)Prowadzenie spraw dotyczących stosunków wodnych na gruntach,
22)Prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczenia nieruchomości,
23)Zarząd wspólnotami gruntowymi,
24)Rozliczanie udzielonych z budżetu gminy dotacji w zakresie realizowanych zadań.
Oferty można składać do dnia 6 października 2017 roku do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25 – Sekretariat z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy na stanowisko ds. rolnictwa i gospodarki gruntami”.
Pełna treść ogłoszenia dostępna jest tutaj.