Ogłoszenie o naborze na stanowisko Kierownika Zakładu Usług Komunalnych w Dłutowie
Wójt Gminy Dłutów ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Zakładu Usług Komunalnych w Dłutowie
Miejsce pracy:
Zakład Usług Komunalnych
ul. Polna 2, 95-081 Dłutów
1. Określenie stanowiska urzędniczego:
Kierownik Zakładu Usług Komunalnych, pełny wymiar czasu pracy.
2. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów:
1)wykształcenie wyższe techniczne,
2)co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na kierowniczym stanowisku związanym z gospodarką wodno - kanalizacyjnąlub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku kierownika Zakładu Usług Komunalnych,
3)obywatelstwo polskie, obywatelstwo państw Unii Europejskiej lub obywatelstwo państw, którym napodstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
4)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
5)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6)niekaralność za przestępstwa umyślne lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz za naruszenie dyscypliny finansów publicznych skutkujące zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
7)nieposzlakowana opinia
8)prawo jazdy kat. B.
3. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
1)dobra znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o gospodarce komunalnej, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prawo zamówień publicznych i prawo ochrony środowiska,
2)znajomość zasad planowania i realizacji inwestycji,
3)posiadanie cech osobowości i umiejętności, takich jak: samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy i zarządzania zespołem ludzi, terminowość, kreatywność,
4)dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona właściwym dokumentem.
4.Wymagane dokumenty:
1)list motywacyjny,
2)życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
3)kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
4)kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa zgodnego z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
6)podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)podpisane oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za naruszenie dyscypliny finansów publicznych skutkujące zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
8)oświadczenie o stanie zdrowia kandydata, umożliwiającym mu pracę na stanowisku kierownika Zakładu Usług Komunalnych,
9)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach wg uznania kandydata,
10)podpisana informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych, stanowiąca załącznik do ogłoszenia o naborze,
11)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Urząd Gminy Dłutów Pana/Pani danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem dla celów przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze i jego dokumentacji oraz, że został Pan/Pani poinformowana/-y, że niniejsza zgoda może zostać wycofana w każdym czasie poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody. Wycofanie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
Pełna treść ogłoszenia znajduje się pod adresem: