Nabór na stanowisko ds. obsługi Rady Gminy w Urzędzie Gminy w Dłutowie
Nabór na stanowisko ds. obsługi Rady Gminy
w Urzędzie Gminy w Dłutowie
(stanowisko wolne od 1 sierpnia 2020 roku)
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dłutowie, ul. Pabianicka 25, 95-081 Dłutów
Wydłużenie terminu składania dokumentów do 3 sierpnia 2020r. do godz. 15.30.
Termin i miejsce składaia dokumentów:
Do dnia 31 lipca 2020 roku do godz. 15:30, Urząd Gminy w Dłutowie, 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25 - Sekretariat z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko ds. obsługi Rady Gminy w Urzędzie Gminy w Dłutowie" lub drogą elektroniczną na adres dlutow@dlutow.pl w formie skanów podpisanych dokumentów.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
1. Określenie stanowiska urzędniczego:
Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy, pełny wymiar czasu pracy.
2. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- obywatelstwo polskie, obywatelstwo państw Unii Europejskiej lub obywatelstwo państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa umyślne lub umyślne przestępstwa skarbowe
oraz za naruszenie dyscypliny finansów publicznych skutkujące zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, - nieposzlakowana opinia.
3. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym lub prawnym,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w jednostce samorządu terytorialnego,
- dobra znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych i kodeks postępowania administracyjnego,
- posiadanie cech osobowości i umiejętności, takich jak: samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, terminowość, kreatywność, wysoka kultura osobista,
- dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona właściwym dokumentem.
- prawo jazdy kat. B.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa zgodnego z art. 11
ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, - podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- podpisane oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za naruszenie dyscypliny finansów publicznych skutkujące zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
- oświadczenie o stanie zdrowia kandydata, umożliwiającym mu pracę na w/w stanowisku ,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach wg uznania kandydata,
- podpisana informacja o warunkach przetwarzania danych osobowych, stanowiąca załącznik do ogłoszenia o naborze,
- Wycofanie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m.in.:
- obsługa biurowa i organizacyjna Rady, jej komisji i rad sołeckich, przygotowywanie niezbędnych materiałów oraz dokumentowanie ich posiedzeń,
- zapewnienie właściwych warunków do przeprowadzania sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań,
- organizacyjne i kancelaryjne zabezpieczenie wyborów sołtysów,
- prowadzenie spraw z zakresu samorządu wsi, w tym prowadzenie i nadzorowanie realizacji zadań związanych z funduszem sołeckim,
- wykonywanie zadań związanych z wyborami powszechnymi, referendum oraz wyborami sołtysów i rad sołeckich,
- prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem Gminy w Związku Gmin Wiejskich RP
i innych związkach i stowarzyszeniach, - prowadzenie i realizacja zadań z zakresu ochrony zdrowia,
- realizacja zadań związanych z wydawaniem przez Gminę zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- pełnienie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie (nadzór
nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Gminy,
w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwienia spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt sprawy), - prowadzenie i nadzór nad archiwum zakładowym Urzędu.
Pełna treść ogłoszenia: https://bip.dlutow.pl/nabor-na-stanowisko-ds-obslugi-rady-gminy-w-urzedzie-gminy-w-dlutowie#