Ogłoszenie
Budowa Przedszkola w Dłutowie
Dłutów: Budowa Przedszkola w Dłutowie Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dłutów, ul. Pabianicka 25, 95-081 Dłutów, woj. łódzkie, tel. 44 6340521, faks 44 6340521. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Przedszkola w Dłutowie. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: budowa przedszkola 5 oddziałowego o pow. zabudowy 500.79 m2, kubaturze 3440 m3 wraz z przebudową parteru istniejącego budynku na potrzeby administracyjno-socjalne przedszkola zgodnie projektami budowlanymi, projektami budowlano-wykonawczymi, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, przepisami i zasadami wiedzy technicznej, pozwoleniem na budowę oraz zgłoszeniami wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, pozwoleniem na rozbiórkę. 2. Ponadto zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Budowę instalacji zbiornikowej podziemnej o poj, 6700 l z zestawem dwóch gazowych pomp ciepła i kotłem gazowym na płycie fundamentowej, wentylację mechaniczną z rekuperacją, oświetlenie terenu, wewnętrzną linię zasilającą, instalację kanalizacji sanitarnej, instalację kanalizacji technologicznej z separatorem, zjazd publiczny, zjazd indywidualny, miejsca postojowe oraz demontaż odcinków istniejących instalacji. 3.Szczegółowy zakres robót,stanowiących przedmiot umowy określają: - projekty budowlane, - projekty budowlano - wykonawcze, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - kosztorysy i przedmiary robót. 4.Ponadto zakres przedmiotu zamówienia obejmuje niżej wymienione czynności i roboty. - wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących i zabezpieczających, koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia a wynikających z umownego zakresu zamówienia, - pełną obsługę geodezyjną, która obejmuje m.in. tyczenie i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą oraz dokumentację powykonawczą budowy, - przygotowanie placu i zaplecza budowy wraz z wykonaniem koniecznych mediów instalacycjnych,zamontowanie urządzeń pomiarowych wraz z poniesieniem kosztów montażu i bieżącego zużycia, wykonanie dojazdów do placu budowy i jego zaplecza, - zabezpieczenie dojazdu do posesji na czas realizacji robót dojść do budynku, - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia na czas budowy, - ubezpieczenie budowy, robót i mienia na placu budowy, - poniesienie odszkodowań za wyrządzone szkody, - wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniającychm.inn. protokołów ZUD, pozwolenia na budowę, - zabezpieczenie placu budowy, jego oznakowanie ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa najemców lokali, - sporządzenie dokumentacji organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami na czas prowadzenia robót i oznakowanie terenu budowy, - odtworzenie punktów poligonowych, w przypadku ich uszkodzenia w trakcie prac. - uzyskanie decyzji na użytkowanie obiektu. 5. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarze robót występują nazwy firmowe urządzeń, materiałów lub nazwy producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń, materiałów i rozwiązań równoważnych do opisanych (o parametrach nie gorszych niż wskazane).Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń(równe lub lepsze).Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty przed ich zastosowaniem opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały(wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednocześnie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. - art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.. II.1.5) Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.00.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.13.00-8, 45.11.30.00-2, 45.33.22.00-5, 45.33.30.00-0, 45.33.11.00-7, 45.33.23.00-6, 45.33.12.10-1. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2017. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1) Formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy(ów) - o ile dotyczy (zgodnie z pkt 10 ust. 1 ppkt 1 lit. d) SIWZ). 3) Oświadczenie o podwykonawcach - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku braku oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy. 4) Kosztorys ofertowy. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1.W szczególnie uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia, 2. W innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3. W przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zdarzenie stanowiące podstawę zmian wynikły w trakcie realizacji zamówienia. 4. Ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, wtedy wartość robót wyłączonych zostanie ustalona w oparciu o stosowne pozycje kosztorysu ofertowego ( w takim wypadku nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego i ustalenie jego nowej wartości). IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dlutow.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Zamawiającego: Dłutów, ul. Pabianicka 25.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: . IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie | ||||||||